آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا

باربیکیو سنگی | باربیکیو سنگی جدید | قیمت باربیکیو سنگی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

باربیکیو سنگی ، باربیکیو سنگی یکی دیگر از انواع باربیکیو می باشد . این نوع باربیکیو در مقایسه با سایر انواع  مانند باربیکیو زغالی و گازی ، باربیکیو گازی و باربیکیو آجری که در مقاله های پیشین به توضیح آنها پرداختیم ، مناسب تر است . در ادامه مزایا و معایب باربیکیو سنگی را به تفصیل بررسی خواهیم کرد .


باربیکیو سنگی جهت استفاده در حیاط ، تراس ، بالکن ، حیاط خلوت ، باغ ، خانه ، ویلا و ... مناسب است . همچنین در سفره خانه ها ، رستوران ها و ... نیز کاربرد های فراوانی دارد . این باربیکیو علاوه بر پخت کباب دودی ، به محیط اطراف خود زیبایی می بخشد و جنبه ی دکوری دارد .
کباب پز های سنگی ، کباب پز هایی دست ساز هستند و برای ساخت آنها باید به سازندگان باربیکیو مراجعه کرد .
در زمان های قدیم افراد برای ساخت کباب پز های آجری و سنگی محدودیت مکانی داشتند ، ولی امروزه به هنگام ساخت خانه ها ، محل قرار گرفتن باربیکیو مشخص می شود . کباب پز سنگی بر اساس سلیقه و بودجه خریدار ، از سنگ های مختلفی ساخته می شود . سنگ آنتیک ، سنگ آجرنما ، گابیون و ... را می توان از جمله سنگ های پر کاربرد در ساخت باربیکیو نام برد .

سنگ آنتیک

سنگ های آنتیک در مقایسه با انواع دیگر ، گرانتر هستند و بیشتر جنبه تزئینی دارند . شما در زندگی روزانه خود با این نوع سنگ ها در دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان خود  از جمله  پشت تلویزیون ، لابی ساختمان و... مواجه می شوید .

سنگ آجرنما

همان طور که از نامشان پیداست ، این سنگ ها بسیار شبیه به آجر هستند . از این سنگ ها در نمای ساختمان ها ، ساخت شومینه های سنگی و ... استفاده می شوند .

گابیون

توری هایی که داخل آنها از سنگ و مصالح دیگر پر شده و نسبت به دیگر انواع سنگ ارزانتر هستند . این توری ها با به هم پیوستن ، سازه هایی با مقاومت بالا را تشکیل می دهند . گابیون در عمران کاربرد بسیاری دارد .
سنگ ها انواع دیگری نیز دارند که جهت آشنایی بیشتر و انتخاب شان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .
کباب پز های سنگی را نمی توان جا به جا کرد . این کباب پز ها ساختمان باربیکو هستند . به طوری که وسط آنها جایی برای قرار دادن زغال و چوب می باشد تا بتوان گوشت ، مرغ و ... را کباب کرد . همانطور که می دانید سنگ قابلیت شستشو دارد . پس می توانید برای تمیز کردن این باربیکیو آن را بشویید .
شما با قرار دادن یا ساختن سایبانی برای باربیکیو خانه خود ، می توانید از خیس شدن کباب ها هنگام بارش باران جلوگیری کنید .

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات داده شده ، دریافتیم که باربیکیو سنگی جهت استفاده در حیاط ویلا ، سفره خانه ها و رستوران ها مناسب است و باعث زیباتر شدن محیط اطراف می شود . جهت مشاوره ، طراحی و ساخت باربیکیو مورد علاقه خود و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید .


آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search