آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
باربیکیو ذغالی و گازی

باربیکیو ذغالی و گازی | خرید باربیکیو گازی ذغالی | فروش باربیکیو گازی ذغالی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 باربیکیو زغالی و گازی یکی از انواع باربیکیو است که قابلیتی دوگانه دارد ؛ یعنی  می تواند با زغال ، گاز شهری ( گاز مایع ) کار کند .
اگر شما از آن دسته افراد علاقه مند به سیخ کشیدن و کباب کردن گوشت ، مرغ ، ماهی و... در منزل و خارج از آن هستید ، می توانید از کباب پز های دوگانه زغالی و گازی استفاده کنید .


از کباب پز های زغالی و گازی می توانید در فضای منزل ( حیاط ، حیاط خلوت ، تراس ، بالکن و ... ) و بیرون از منزل استفاده کنید .
این باربیکیو در خانه با گاز شهری و در فضای بیرون ، با زغال کار می کند . مزایا و معایب آن ، مزایا و معایب هر دو نوع کباب پز گازی و کباب پز زغالی را در بر می گیرد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم .

مزایای کباب پز دوگانه زغالی و گازی

1. از مهمترین مزایای این نوع باربیکیو می توان به قابلیت استفاده ی آن در هر مکانی اشاره کرد ؛ یعنی شما در مکان هایی که به گاز دسترسی دارید و هم در مکان هایی که فاقد این دسترسی هستید ، می توانید از این باربیکیو استفاده کنید .
2. این کباب پز ها در صورت کار کردن با گاز شهری ، دود کمی تولید می کنند ، فاقد آلودگی می باشند و فضای اطراف را به اندازه ی زغال کثیف نمی کنند . در صورت کثیف شدن فضا ، به آسانی می توان آن را تمیز کرد .
3. سرد و گرم شدن این باربیکیو در صورت استفاده از گاز شهری ، مدت زیادی به طول نمی انجامد .
4. باربیکیو های دوگانه زغالی و گازی دارای تنظیم کننده درجه حرارت می باشند .
5. در صورت به کار بردن این کباب پز ها در فضای بیرون ، می توانید از کباب دودی نیز بهره مند شوید .

معایب کباب پز دوگانه زغالی و گازی

1. برای روشن و خاموش کردن این کباب پز ها در خارج از منزل و جایی که فاقد گاز باشد ، باید از زغال استفاده کنیم که وقت بسیار زیادی لازم دارد .
2. زغال دود زیادی تولید می کند و باعث آلودگی فضای اطراف می شود .
3. تمیز کردن باربیکیو های دوگانه در محیط بیرون ، کاری دشوار و وقت گیر است .
4. باربیکیو های دوگانه در صورت کارکردن با گاز شهری ، حرارت زیادی ندارند ؛ به همین علت ممکن است کباب ، کیفیت کباب پخته شده بر روی زغال را نداشته نباشد .

 

سخن پایانی

هماطور که مشاهده فرمودید ، کباب پز های زغالی و گازی ، قابل استفاده در هر مکانی می باشند . دوگانگی این کباب پز ها باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشند . قیمت آنها نیز به ابعادشان بستگی دارد .
امیدواریم مطالعه ی این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . برای مشاهده قیمت باربیکیو ذغالی و گازی ، می توانید به فروشگاه آریانا فایر مراجعه فرمایید .

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search